SEMELIŠKIŲ GIMNAZIJA
Trakų g. 73, Semeliškės, Elektrėnų sav.; į.k. 190664977; semeliskes@gmail.com; tel (8 528) 32 537

PRADŽIA
STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
KORUPCIJOS PREVENCIJA
VEIKLOS SRITYS
GALERIJA
Neįgaliems

Semeliškių gimnazijos mokinių išvyka į Stokholmą

Išvyka į Molėtus
   Semeliškių gimnazijos mokinių grupei vasaros atostogos prasidėjo įspūdingai- kelione į Švedijos sostinę Stokholmą. Iš Rygos į Stokholmą plaukėme prabangiu kruiziniu keltu „Izabelle“. Įsikūrę kajutėse, apžiūrėję laivą, mėgavomės vaizdais ir linksmai leidome laiką, pasinerdami į laive siūlomas pramogas. Po naktį trukusios kelionės keltu, ryte jau buvome Švedijoje ir gėrėjomės Stokholmo vaizdais.
   Viena labiausiai turistų lankomų vietų- Rotušė. Tai miesto simbolis, kurį puošia trys karūnos, iškilusios į daugiau nei 100 metrų aukštį. ,,Mėlynojoje salėje” vyksta Nobelio premijos laureatų banketai bei yra didžiausi vargonai su daugiau nei 10 tūkst. vamzdžių
   Aplankėme Karalių rūmus ir visoje Skandinavijoje labiausiai lankomą Vazos muziejų. Vaza- tai XVII a. Švedijos karo laivynui pastatytas milžiniškas laivas, tragiškai nuskendęs pirmosios savo kelionės metu. Jį galima apžiūrėti iš visų pusių, sužinoti įdomių faktų apie laivo statybą ir istoriją.
   Laisvą nuo ekskursijų laiką skyrėme pasivaikščiojimui po Stokholmo senamiestį. Pavargę, bet laimingi grįžome į keltą. Laivui išplaukiant, skubėjome į denį pasigrožėti nuostabiomis Švedijos salomis. Stokholmas – išsidėstęs 14 salų, kurias jungia 57 tiltai.
   Grįždami namo, aplankėme kaimyninės šalies Latvijos sostinę –Rygą, susipažinome su Rygos senamiesčiu.
   Mokinių įspūdžiai apie kelionę:
   Simona: „Kelionė buvo šauni! Lydėjo gera nuotaika, bendravimas su šauniais žmonėmis! Nuotykių buvo per akis: nauji draugai, naujos emocijos, naujos vietos!“
   Robertas: „Buvo labai įdomu, smagu, labai patiko kelionė.“
   Ernesta: „Kelionė labai patiko, didelį įspūdį padarė Stokholmo senamiestis bei Vazos muziejus. Kelte buvo linksma, keliavome su labai linksma kompanija bei puikia gide.“
   Gabija: „Buvo labai linksma! Laivas patogus, jame visko buvo galima rasti. Gidė įdomiai pravedė ekskursijas”.
   Karina Ž.: ,,Kelionė buvo labai smagi, daug sužinojau ir tikrai norėčiau dar kartą plaukti laivu”.
   Livija: ”Kelionė buvo nuostabi! Matėme daug gražių vaizdų, įspūdingą Stokholmo architektūrą. Tikrai norėčiau dar kartą ten keliauti!“
   Miglė: „ Švedija... Šios šalies pavadinimas man kelia gražiausius prisiminimus! Pirmas skrydis į užsienį, pirma tolima kelionė su tėvais. Vis prisimindavau kelionę į Švediją. Ir štai atsirado proga vėl ją aplankyti, tik šį kartą laivu, su draugais ir mokytoja Snieguole! “
   Jurgita: „Išvyka labai patiko ! Kelionių agentūra buvo atsakinga ir rūpestinga. Viskas vyko pagal planą, nebuvo jokių nesklandumų. Laiką praleidome turiningai, daug pamatėme ir sužinojome“.
   Lukas: „Linksma, įdomi kelionė! Su mumis keliavo draugiška kompanija. Keltas buvo didelis ir pilnas visokių pramogų, maistas jame labai skanus. Ekskursija po Stokholmą buvo pilna įspūdžių, nes viską išsamiai papasakojo gidė. Vazos muziejuje pamatėme įspūdingo dydžio ir grožio laivą, daug visokių eksponatų. Taip pat patiko ekskursija po Rygą”.
   Paulina: ”Man kelionė paliko didžiulį įspūdį ! Labai patiko ir laive, ir Stokholme, ir Rygoje“.
   Karina K.: „Džiaugiuosi, kad nusprendžiau keliauti į Stokholmą! Pasiliko daug šiltų prisiminimų, pamačiau nuostabią Švedijos sostinę. Nudžiugino apsilankymas Rygoje. Viskas buvo nuostabu: gera ir linksma kompanija, daug įvairių linksmybių kelte, geri orai. Tikiuosi, kad kada nors mes vėl visi kartu keliausime!“
    Pavargę, bet laimingi, grįžome į Semeliškes ir pradėjome planuoti kitas keliones. Kai kuriems mokiniams tai buvo pirmoji kelionė už Lietuvos ribų, tad įspūdžiai ilgai neužsimirš. Atmintyje ir nuotraukose išliks neišdildomi prisiminimai bei noras keliauti, pamatyti, atrasti, dar kartą plaukti laivu.