SEMELIŠKIŲ GIMNAZIJA
Trakų g. 73, Semeliškės, Elektrėnų sav.; į.k. 190664977; semeliskes@gmail.com; tel (8 528) 32 537

PRADŽIA
STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
KORUPCIJOS PREVENCIJA
VEIKLOS SRITYS
GALERIJA
Neįgaliems
Specialus pedagogas

Išvyka į Molėtus
Specialioji pedagogė (0,5 et.) Gintarė Vaitkevičiūtė

Išsilavinimas: Vytauto Didžiojo universitetas, Švietimo akademija
Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultetas, socialinė pedagogika.
Kvalifikacija: Specialusis pedagogas
Socialinis pedagogas.

   Darbo stažas:
Bendras pedagoginio darbo stažas: 2 metai
Specialiojo pedagogo darbo stažas: 10 men.
   

Darbo laikas:

   Konsultacinės valandos:
Diena Laikas
Antradienis 8.00 - 12.00 val.
Trečiadienis 8.00 - 13.30 val.
Pertrauka pailsėti ir pavalgyti - 12.10 – 12.40

   Kita veikla (nekontaktinės valandos)
Diena Laikas
Antradienis 13.30 - 16.00 val.
Trečiadienis 13.30 - 16.00 val.
   

Teikia paslaugas:

  • Nustato specialiuosius ugdymosi poreikius;
  • Numato artimuosius ir tolimuosius darbo su moksleiviu tikslus;
  • Veda grupines, pogrupines ir individualias pratybas;
  • Padeda įsisavinti nesuprantamą mokomąją medžiagą;
  • Sudaro individualiąsias programas sutrikusiai funkcijai (suvokimui, mąstymui, dėmesiui, pažintiniams procesams, bendravimui, sensomotorikai, orientacijai ir mobilumui, tarčiai, klausai ir kt.) lavinti ir buitiniams bei socialiniams įgūdžiams ugdyti;
  • Fiksuoja moksleivio pasiekimus;
  • Padeda mokytojams adaptuoti programas, parinkti tinkamiausią darbo vietą moksleiviui klasėje, mokymo priemones, ugdomąją kompensacinę techniką, bendradarbiauti su pedagogais, psichologu, tėvais sudarant individualiąsias programas, teikia jiems metodinę pagalbą;
  • Brandina mokyklos bendruomenės teigiamas nuostatas į specialiųjų poreikių vaikus;
  • Padeda specialiųjų poreikių mokiniui adaptuotis klasėje, skatina jo bendravimą su kitais moksleiviais, padeda įsitraukti į ugdymo ir ugdymosi procesą;
  • Informuoja pedagogų tarybą ir tėvus apie darbo su moksleiviais uždavinius, turinį ir rezultatus, kaupia informaciją apie kiekvieno specialiųjų poreikių moksleivio specialiuosius ugdymosi poreikius, turimų įgūdžių ir pasiekimų lygį;
  • Rengia du kartus per metus darbo ataskaitas;
  • Tvarko savo veiklos dokumentaciją.