SEMELIŠKIŲ GIMNAZIJA
Trakų g. 73, Semeliškės, Elektrėnų sav.; į.k. 190664977; semeliskes@gmail.com; tel (8 528) 32 537

PRADŽIA
STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
KORUPSIJOS PREVENCIJA
VEIKLOS SRITYS
GALERIJA
Neįgaliems

Patirtinis mokymas

Išvyka į Molėtus
   Liaudies išmintis byloja ,,Geriau vieną kartą pamatyti nei dešimt kartų išgirsti”. Šia išmintimi vadovavosi ir vokiečių kalbos mokytojas metodininkas Povilas Liperskis bei chemijos vyresnioji mokytoja Meilutė Rašimienė. Gruodžio 3 d. 11-12 klasių mokiniams jie organizavo integruotas pamokas, kuriose persipynė istorijos ir dailės, geografijos, biologijos, chemijos bei vokiečių kalbos mokomieji dalykai.
   Tikybos, istorijos ir dailės pamoka vyko Vilniaus Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčioje, kuri pripažinta gražiausia Lietuvoje ir pasaulyje katalikų bažnyčia. Tai net tik barokinio stiliaus architektūros šedevras, bet ir bažnyčia, kuri atspindi istorinę perspektyvą, įamžina Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės pergalę prieš maskvėnus ir jų išvarymą po šešerius metus vykusios okupacijos. Šventovę pastatė fundatorius Mykolas Kazimieras Pacas, kuris palaidotas kriptoje po pat įėjimu. Apie tai byloja iškaltas užrašas “Čia guli nusidėjėlis”.
   Po tikybos, dailės ir istorijos pamokos Petro ir Povilo bažnyčioje mokiniai skubėjo į saugomų teritorijų nacionalinį lankytojų centrą, įsikūrusį Antakalnyje, viename iš Sapiegų rūmų komplekso pastatų. Čia vyko integruota geografijos, biologijos, chemijos ir vokiečių kalbos pamoka. Šiuolaikiškai, įdomiai įrengtoje ekspozicijoje mokiniai susipažino su Lietuvos nacionaliniais ir regioniniais parkais, saugomomis augalų ir gyvūnų rūšimis, paveldo vertybėmis. Daugelį mokinių sudomino laboratorinis išmanusis stalas su klaustukais, kurį palietus, ekrane pasirodydavo vaizdinė informacija.
   Kino salėje mokiniai žiūrėjo mokomąjį filmuką apie žmogaus būtį, neatsakingą santykį su gamtą ir ekologijos problemas bei ateities perspektyvas. Taip pat buvo rodomas filmas apie saugomų augalų ir gyvūnų rūšis. Įtvirtindami įgytas žinias, mokiniai atsakinėjo į klausimus, atliko įdomias kūrybines užduotis.
   Integruota veikla netradicinėje aplinkoje atvėrė naujus pažinimo horizontus. Galbūt juose abiturientai atras savo ateities pasirinkimus, o vienuoliktokai nubrėš naujas paieškos linijas.


Meilutė Rašimienė